Renungan.....

"orang yang lari dari kenyataan adalah orang yang pengecut"

" setiap yang berlaku telah ditetapkan oleh Allah tetapi manusia mampu mengubahnya dengan usaha dan doa"

Monday, April 20, 2009

borang kehadiran pbs...lose n found....

lose n found....tulah yang jadi kat kelas aku nyer borang kehadiran pbs.....td time rehat...aku g bhagian praktikum....Bincang pasal kehadiran pbs....apa yang aku dapati pas semaka dlm fail kehadiran pbs....memang mengejutkan...LOSE.....satu pun xde....huhuuhuh.....aku tnya staff die....dia ckp xde...huhuu,,,perasaanku mkin xkeruan...so d solution yang aq amek ialah kol penolong aku....cz aku de suh dia copy borang tu b4 hntar....aku suh dia hntar la./...pastu tinggal lagi sowang x cukup...huhuhu.,,,masalah lagi,,,, rilex u can hndle it...aku ajak kwn aq g bhgn prktikum...pastu msuk bilik..tiba2 staf die ckp dah jumpa....huhuhu...akhirnya....masalah selesai...lega rasanyer,,,,,,,,,,,,,klah....tu je citer die...pastu aq blik klas n bntang 4 subjek pra kognitif-tajuk NCTM....k bubye...

No comments:

Post a Comment